Страховий випадок
Якщо у Вас стався страховий випадок негайно з місця події зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС» за телефоном:
0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні)
Спеціаліст Контакт-центру проконсультує Вас з приводу подальших дій.
Надайте йому необхідну інформацію, з метою фіксації повідомлення про страховий випадок, у разі можливості згідно з умовами договору страхування оператором може бути організовано виїзд представника компанії на місце події, та / або виклик евакуатора до місця ремонту / зберігання Вашого транспортного засобу.
Впродовж двох робочих днів зверніться до найближчого офісу Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС» з метою подання письмового повідомлення про подію (адресу Вам надасть оператор Контакт-центру).
Порядок дій та рекомендації
Оберіть вид страхування за страховим випадком:
Обов'язково:
- викличте співробітників Національної поліції (102);
- зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «ББС ІНШУРАНС» за телефоном: 0-800-500-123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні), дійте згідно з інструкціями оператора;
- впродовж 2 (двох) робочих днів зверніться до офісу страхової компанії з метою подання.
Рекомендації:
- виконуйте всі необхідні дії, передбачені Правилами дорожнього руху, і прийміть заходи щодо недопущення збільшення розміру збитку або зміни обставин події;
- запишіть дані інших учасників ДТП (ПІБ, телефони, адреси, номерні знаки, серію, номер поліса страхування і назва страхової компанії);
- зафіксуйте місце події шляхом фотографування або проведення відеозйомки;
- не ремонтуйте пошкоджений автомобіль до проведення огляду представником компанії.
Пакет документів для подання в Страхову компанію «ББС ІНШУРАНС»:
- Повідомлення про подію (Потерпіла особа)
- Повідомлення про подію (Страхувальник СК “ББС ІНШУРАНС”)
- Повідомлення по життю і здоров’ю.
- Заява напрямок виплати.
- Перелік документів для подачі в Страхову компанію «ББС ІНШУРАНС»
- Пам'ятка з огляду ТЗ
Також копії перелічених документів можна направити за поштовою адресою: вул. Білоруська, 3, м. Київ, 04050 або засобами електронного зв’язку на e-docs@bbs.com.ua або VIBER +380674445164
УВАГА!!! До подання Повідомлення про страховий випадок та подальшого огляду пошкодженого транспортного засобу представниками страховика НІ В ЯКОМУ РАЗІ не здійснюйте ніяких ремонтних відновлень свого автомобіля.
Що потрібно робити при настанні страхового випадку ?
- Необхідно негайно, або принаймні протягом доби, зателефонувати до цілодобової Спеціалізованої служби Страховика Ensuria (Асистансу) за телефонами: +38 044 39 000 10, EMAIL: care@ensuria.com , TELEGRAM: https://t.me/ensuriabot , Facebook Messenger: https://www.messenger.com/t/ensuria для повідомлення про подію.
- Оператору необхідно повідомити:– назву страхової компанії – “ББС ІНШУРАНС”; – номер договору страхування; – ПІБ Застрахованої особи, з якою стався випадок; – строк дії договору страхування; – місцезнаходження, телефон; – докладний опис обставин випадку та характер необхідної допомоги.
- Виконувати рекомендації Асистансу та призначень медичного персоналу.
- Страховик надалі розраховується за такі медичні послуги (витрати) без участі застрахованої особи.
- Отримати належно оформлену довідку (виписку, виписний епікриз тощо) з медичного закладу, у якому надавалась допомога. У довідці має бути вказані: ПІБ застрахованої особи, дата звернення за медичною допомогою, діагноз, дані про проведені лікувально-діагностичні заходи, рекомендації, призначені медикаменти, строки лікування, інші дати, підписи та печатки.
- Отримати медико-фінансові документи, що підтверджують факт оплати за, надані медичні послуги, товари (медикаменти), медичні перевезення тощо
- Надати документи до Страхової компанії для страхової виплати після повернення в Україну:
- Повністю заповнену Заяву про здійснення страхової виплати;
- Довідку (виписку, виписний епікриз тощо) від лікаря або/та з медичної установи; копія.
- Рецепти, які виписані Застрахованій особі лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного необхідного препарату.
- Деталізовані рахунки за медичні послуги та/або документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, розписка про отримання коштів, банківські квитанції, тощо);
- Копію паспорту громадянина України та копію ІПН;
- Копія закордонного паспорту;
- Оригінали проїзних документів за додатковим запитом Страховика.
- Копія свідоцтва про народження дитини, з якою стався випадок;
- Копія паспорту громадянина України та копія ІПН отримувача виплати;
- Довірительний документ в разі отримання виплати довіреною особою.
- Свідоцтво про смерть;
- Документи щодо послуг перевезення тіла або поховання за кордоном.
- Документи права на спадщину.
Випадок за договором КАСКО
- Зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «ББС ІНШУРАНС» за телефоном 0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні), дійте згідно з інструкціями оператора;
- Викличте, якщо того вимагає Ваш договір, на місце події представників компетентних органів;
- Впродовж двох робочих днів зверніться до офісу страхової компанії з метою подання.
- Негайно звернутися до лікаря, здійснити виклик швидкої допомоги або звернутися самостійно до відповідної медичної установи.
- Зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «ББС ІНШУРАНС» за телефоном: 0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні) або 044-277-21-60, 289-77-86 для повідомлення про подію протягом доби, та дійте згідно з інструкціями оператора;
- Отримати належно оформлену довідку (виписку, виписний епікриз тощо), де обов’язково має бути вказані: ПІБ застрахованої особи, дата звернення, діагноз, проведені лікувально-діагностичні заходи, рекомендації, строки лікування, інші дати, підписи та печатки.
- Надати документи до Страхової компанії для страхової виплати:
- Повністю заповнену Заяву на страхову виплату;
- Довідку (виписку, виписний епікриз тощо) від лікаря або/та з медичної установи;
- Копію паспорту громадянина України та копію ІПН;
- Копія свідоцтва про народження постраждалої дитини;
- Копія паспорту громадянина України та копія ІПН отримувача виплати;
- Довірительний документ в разі отримання виплати довіреною особою.
- Зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «ББС ІНШУРАНС» за телефоном 0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні), дійте згідно з інструкціями оператора;
- Викличте, на місце події представників компетентних органів;
- Впродовж трьох робочих днів зверніться до офісу страхової компанії з метою подання Повідомлення про подію.
- Оригінал або належним чином завірену копію Договору страхування;
- Документи, що підтверджують право власності страхувальника на застраховане майно;
- Паспорт;
- Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду;
- Документи, що були видані представниками компетентних органів;
- Додатково, для уповноваженого представника Страхувальника – документ, що підтверджує повноваження представляти інтереси Страхувальника.
- зверніться до відповідних компетентних органів в залежності від обставин події (тел. 101 МНС, 102 Поліція, 103 Швидка допомога), вимагайте від представників компетентних органів видачі довідки щодо факту, обставин, причин настання та характеру шкоди;
- зателефонуйте в цілодобову сервісну службу АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС» за телефоном 0-800-500-123;
- подайте письмову Заяву про страхове відшкодування (форма нижче) не пізніше двох робочих днів з моменту настання страхового випадку.
- уточніть у співробітників центру врегулювання нашої компанії за телефоном: 0-800-500-123 – вайбер +380674445164.
- Повідомлення про випадок ДППС та КАСКО