При встановленні інвалідності або травмі Страхувальник (Застрахована особа) надає:
– письмову заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування;
– оригінал або дублікат Договору;
– документи з лікувальних закладів, а саме: лікарняний лист, довідку про непрацездатність (у випадку непрацездатності), довідку щодо амбулаторного (стаціонарного) лікування; медичний висновок (травмпункт);
– документи, що посвідчують особу одержувача страхової виплати (паспорт, ідентифікаційний код);
– довідки компетентних органів (відповідно до події, що сталася);
– довідки МСЕК про встановлення інвалідності;
– для Страхувальників юридичних осіб, акт форми Н-1;
– інші документи, за вимогою Страховика.
В разі настання смерті Страхувальника (Застрахованої особи) Вигодонабувач, визначений у встановленому законодавством порядку, надає:
– письмову заяву на виплату страхового відшкодування;
– копію цього Договору (або документ, зазначений в п. 10.1.5. Договору);
– довідку про причину смерті та свідоцтво про смерть;
– акт форми Н-1;
– довідки компетентних органів (відповідно до події, що сталася).